Strona główna » Centrum pomocy

Centrum pomocy

+48 500 087 035
studio@pixelkrakow.pl

Jakie produkty mogę zamówić w drukarni PixelKrakow.pl?

Poligrafia Internetowa PixelKrakow oferuje szeroką gamę materiałów drukowanych.

W zakładce DRUKUJEMY wyszczególniliśmy najbardziej popularne produkty:

wizytówki (w tym laminowane folią błysk i mat, na papierze teksturowanym)

ulotki (A6, A5, A4, DL), ulotki zginane/składane (A4 do DL, A4 do A5)

– papier firmowy

– kalendarze (ścienne – jednodzielne , listkowe/kieszonkowe)

– plakaty (A4, A3)

– koperty firmowe (DL, C6, C5, C4)

– teczki ofertowe

– bilety (perforowane i numerowane)

– projekty graficzne

– banery (oczkowane)

Jeśli na naszej liście nie odnaleźli Państwo poszukiwanego produktu prosimy o wybranie opcji „Inne wydruki” i przesłanie zapytania poprzez formularz kontaktowy (można zamieścić również plik z projektem). W mailu zwrotnym otrzymają Państwo informację dotyczącą dostępności produktu i szczegółową wycenę.

W jakiej technologii drukuje PixelKrakow.pl?

Jesteśmy drukarnią cyfrową i specjalizujemy się w druku nisko- i średnionakładowym. Większość wydruków realizowanych jest przy użyciu maszyny XEROX DocuColor, która drukując w rozdzielczości 2400dpi x 2400dpi, gwarantuje nasycone kolorem i błyszczące wydruki.

Jakie są etapy realizacji zamówienia?

Warunkiem składania zamówień na stronie PixelKrakow.pl jest posiadanie konta użytkownika.

Nowy profil można utworzyć rejestrując się na stronie lub logując się poprzez portal facebook. Możesz tego dokonać przed wyborem produktu lub w trakcie składania zamówienia

W celu złożenia zamówienia, wykonaj kolejno poniższe czynności:

  1. Wybierz produkt z rozwijanej listy „DRUKUJEMY”.
  2. Po określeniu parametrów wybranego produktu, załączeniu plików i zamieszczeniu danych do projektu kliknij przycisk „zamów”, zostaniesz wówczas przeniesiony na stronę „TWÓJ KOSZYK”.
  3. Na stronie „TWÓJ KOSZYK” zobaczysz podsumowanie swojego zamówienia, w tym miejscu możesz wybrać preferowany sposób dostawy.
  4. Po kliknięciu „kontynuuj” zostaniesz przeniesiony na stronę „ZAMÓWIENIE” – w tym miejscu możesz utworzyć swój profil użytkownika, uzupełnić adres dostawy, dane do faktury, wybrać metodę płatności i dokonać przelewu
  5. Klikając „KUPUJĘ I PŁACĘ” składasz zamówienie w naszym sklepie. Potwierdzenie złożenia zlecenia otrzymasz niezwłocznie mailem, na podany w formularzu adres e-mail.

Czy mogę anulować zamówienie i czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?

Możliwość anulowania zamówienia istnieje tylko do momentu przesłania przez drukarnię propozycji projektu. Darmowy projekt graficzny oferowany jest klientom zlecającym druk w naszej drukarni. Jeśli klient prześle rezygnację po przygotowaniu projektu drukarnia, zgodnie z regulaminem pobierze opłatę za przygotowanie projektu w kwocie 30zł (za projekt wizytówki) lub 50zł (za pozostałe projekty).
Jeśli złożone przez Ciebie zamówienie dotyczyło wydruku z gotowego pliku, zlecenie można anulować bez dodatkowych kosztów zanim drukarnia przystąpi do druku. W tym celu powinieneś napisać do nas e-maila na adres studio@pixelkrakow.pl. Nie później niż w ciągu 7 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.

Jaki będzie czas realizacji mojego zamówienia?

Przybliżony czas realizacji podany jest przy każdym produkcie i z reguły wynosi 2-3 dni robocze.
Druk materiałów z gotowych plików – przesłanych przez klienta lub znajdujących się już w naszej bazie realizowany jest nawet w dniu złożenia i opłacenia zlecenia. Odbiór lub wysyłka możliwe są więc tego samego dnia. Warunkiem ekspresowej realizacji jest przesłanie projektu w odpowiednim formacie, spełniającego kryteria podane na stronie produktu.

Czas realizacji zamówień, w sytuacji gdy klient nie posiada projektu zależy od momentu ostatecznej akceptacji pliku oraz dokonania płatności.
Projekty przygotowujemy w terminie do 24h od momentu złożenia i opłacenia zamówienia.

Jakie opcje dostawy są dostępne i ile kosztuje przesyłka? Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Dostawa możliwa jest:
a) Pocztą Polską (opcja tylko dla wizytówek)
–  listem poleconym ekonomicznym w cenie 8zł
–  Mini Paczką priorytetową w cenie 10zł
b) Kurierem w cenie 16zł

Odbiór osobisty wydruków jest możliwy codziennie w Krakowie przy ul. Bociana 6A lub Zielonki ul. Marzycieli 26G po wcześniejszym kontakcie.

Jakie materiały są potrzebne do wykonania projektu?

Przy przesyłaniu danych do projektu warto dołączyć grafikę jaka ma się znaleźć na projekcie, logotyp, itp. Można przesłać wzory poprzednich realizacji lub informację o preferowanej kolorystyce.

Chcę przesłać swój projekt, jakie kryteria mają być spełnione i w jakim formacie przesłać plik?

Materiał do druku musi być przygotowany zgodnie z ogólnymi zasadami przygotowywania prac do druku:

• prawidłowa rozdzielczość zdjęć (300dpi)
• załączone fonty lub czcionki zamienione w krzywe
• spady min. 4mm (elementy tła musza wychodzić poza format netto),
• odsunięcie istotnych elementów od krawędzi strony (4mm)
• minimalna grubość linii 0,2 pkt.,
• odpowiednia wielkość drobnych wielobarwnych elementów graficznych lub drukowanych w kontrze,
• wzmocnione aple czarne
• kolorystyka CMYK

Dopuszczalne rozszerzenia:
pdf, tiff, jpg (min.900dpi), cdr